Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 13.745,- p/mnd klik hier
2017, 17558 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2017, 29000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2017, 19000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.888,- € 15.888,- p/mnd klik hier
2017, 14751 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 12.850,- p/mnd klik hier
2018, 21900 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 13.699,- p/mnd klik hier
2018, 31000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 10.290,- € 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 23084 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 10.290,- € 10.990,- p/mnd klik hier
2019, 19364 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2019, 29900 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2020, 11476 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2020, 29565 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 14.850,- p/mnd klik hier
2020, 13889 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 54006 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2021, 28000 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 15.900,- p/mnd klik hier
2021, 12000 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2021, 12198 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2022, 16354 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.790,- p/mnd klik hier
2022, 16574 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 18.750,- p/mnd klik hier
2024, 1415 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 21.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion