Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2006, 44595 Mls
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 100718 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.745,- p/mnd klik hier
2007, 83674 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2007, 63829 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2008, 45681 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2009, 160040 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2010, 71262 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.499,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2010, 72321 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2011, 59327 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2011, 64524 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS EXPLORER
YAMAHA FJR 1300 AS EXPLORER
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2014, 72511 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2015, 42740 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2015, 41000 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion