Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 32500 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 33955 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2018, 21950 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 45000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2018, 9676 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 13292 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 8.300,- p/mnd klik hier
2018, 18400 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2019, 49101 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.449,- p/mnd klik hier
2019, 29947 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2019, 18431 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2019, 27414 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 14654 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 14000 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2020, 10375 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2020, 15999 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2020, 4985 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 8.250,- € 8.750,- p/mnd klik hier
2021, 18000 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion