Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1998, 54000 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2001, 88499 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2001, 60777 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.399,- p/mnd klik hier
2002, 54558 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2003, 48752 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2005, 56578 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2005, 57585 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2005, 43314 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 13137 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2006, 47671 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 11863 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion