Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki VN 800 Classic!
3.495,- of vraag vrijblijvend financiering aan!
Opties en Accessoires:
• bj. 1999
• 62.864KM
• Badwing
• Lederen tassen
• Valbeugel set
• Hoog windscherm smoke
• Sissybar
• Flowboard voetsteunen
• 12v aansluiting
• Beurt al uitgevoerd
• Sleutels compleet
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistof gekoelde V-twin, viertakt |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 805 |
Comp. verhouding | 9.5:1 |
Kleppen | 4, SOHC |
Brandstof toevoer | carburatie, Keihin CV36 |
Ontsteking | digitaal electronisch |
Vermogen | 55|40.5|7000 |
Max. koppel | 64|3300 |
Koppeling | natte meervoudige platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | 175 |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 150 mm |
Vering achter | UNI-TRAK demping, 5 voudig instelbare veer voor spanning, veerweg 100 mm |
Remmen voor | enkele schijf, 300 mm, een zuiger remklauw |
Remmen achter | trommel, 180 mm |
Voorband | 130/90 R16 |
Achterband | 140/90-R16 |
Wielbasis | 1600 |
Lengte | 2380 |
Breedte | 940 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 705 |
Drooggewicht | 235 (rijklaar 254) |
Leverbare kleuren | rood, zwart, blauw |
Beschrijving | |
 | Oirschot, Noord-Brabant |
 | 06-22042482 |
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI