Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER ABS - 2014

Garantie: Ja
32460 Km
Wit
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nog een zeer nette originele VFR 800 X ook wel de Crossrunner genoemd.

Motor is gewoon nog in een hele puike staat.

Voorzien van een originele 3 delige kofferset van Honda met dezelfde sleutel zodat je geen andere sleutels nodig hebt.

Super fijn rijdend en betrouwbaar dit V4 motorblok wat ook in de gewone VFR 800 komt.

Er is zeer rustig mee te rijden maar ook het V tec systeem heeft ook aardig nog wat vermogen indien nodig.

Dus zoek je een betrouwbare All road kom deze motor bekijken en maak een proefrit.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Dual combined remsysteem, gear indicator, Kofferset, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion