Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1993, 47192 Km
BMW R 1100 S ABS
BMW R 1100 S ABS
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1999, 87297 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.499,- p/mnd klik hier
1999, 74909 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.649,- p/mnd klik hier
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.699,- p/mnd klik hier
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.699,- p/mnd klik hier
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2001, 100612 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2001, 83333 Km
BMW R 1100 S ABS
BMW R 1100 S ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 33500 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 49493 Km
Cattier autos en motoren , OV
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2001, 79500 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2002, 76876 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2002, 49215 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 80129 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 3.495,- € 3.995,- p/mnd klik hier
2002, 58706 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2002, 30057 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.349,- p/mnd klik hier
2003, 85878 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2003, 104381 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2003, 65958 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2003, 70721 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion