Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1993, 112742 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1994, 103692 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.725,- p/mnd klik hier
1994, 103356 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.790,- p/mnd klik hier
1994, 77760 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 2.795,- p/mnd klik hier
1994, 72397 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1996, 64611 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
1997, 17506 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.275,- p/mnd klik hier
1998, 112070 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1998, 102518 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 1.100,- p/mnd klik hier
1999, 126571 Km
BMW R 1100 RS
BMW R 1100 RS
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2001, 45868 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion