Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Groen/ grijs of bruin
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
benelli - leoncino-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prijs alleen geldig op de voorraad kleuren bruin en grijs.

De Leoncino 800 is de nieuwste toevoeving aan het Benelli-assortiment. Deze geavanceerde motorfiets heeft een 754cc motor en een unieke mix van moderne en klassieke stijlen. De bekende vormen van de Leoncino zijn bij de nieuwe 800 serie opnieuw en harder gebeeldhouwd, waardoor zijn kracht, dynamiek een authentieke stijl wordt versterkt.

De voorvork van de Leoncino 800 biedt garantie voor comfort, stabiliteit en wendbaarheid. Het remsysteem is uitzonderlijk veilig dankzij de dubbele semi-zwevende remschijven en een radiaal gemonteerde monoblok remklauw.

Incl. complete aflevering en 3 jaar fabrieksgarantie.
Leverbaar in: Mat groen/ Mat bruin/ Mat grijs
35Kw mogelijk.
Prijs alleen geldig op de voorraad kleuren bruin en grijs.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leusinks Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion