Nieuwsbrief:

Track Support

Alle motoren van Track Support
11 motoren gevonden
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2013, 39513 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 8.650,- € 8.990,- p/mnd klik hier
2015, 35743 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 10.499,- € 11.000,- p/mnd klik hier
2014, 33600 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 7.950,- € 8.250,- p/mnd klik hier
2012, 38907 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 10.450,- € 11.000,- p/mnd klik hier
2017, 76627 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2014, 19199 Km
KAWASAKI ZRX 1200 R
KAWASAKI ZRX 1200 R
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2001, 71801 Km
DUCATI 848 EVO CORSE SE
DUCATI 848 EVO CORSE SE
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2012, 38546 Km
KTM 690 DUKE ABS
KTM 690 DUKE ABS
€ 4.999,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 13211 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2011, 98543 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 14.000,- p/mnd klik hier
2006, 16709 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion