Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 - 2013

Garantie: Nee
39513 Km
Zwart
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
aprilia - tuono-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Aprilia Tuono V4!

- Stalen remleidingen
- Korte kentekenplaathouder.
  • Track Support biedt complete service voor zowel straat- als racemotoren.
    Voor onderhoud, servicebeurten, reparaties, bandenservice, kleding, advies, kop koffie en nog veel meer bent u bij Track Support op het juiste adres.
    Het team van Track Support is reeds 30 jaar actief binnen de motorsport en werkt samen met toonaangevende leveranciers en partijen.
    Naast de winkel, webshop, werkplaats verleent Track Support ook paddockservice op het TT Circuit Assen tijdens motorsportevents van CRT, CRExperience en het International Dutch Championship.

    Bekijk onze zeer uitgebreide webshop: https://tracksupport.nl/ waarin u alles voor uw motor vindt plus een variatie aan scherp geprijsde occasion motoren.  

    U heeft de keuze tussen de motor zo meenemen OF met afleverbeurt à €150,00.

    - Proefrijden - Mogelijk
    - Thuis bezorgen - (Gratis binnen een straal van 50 km. van Assen)


    Volg ons ook op onze social media:
    Facebook : @Track Support
    Instagram : @Track Support
    Youtube : @TrackSupportRacing


    Track Support BV
    Ketellapperstraat 19
    9403 VS Assen
    Bel ons: +31 6 26260615
    Mail ons: info@tracksupport.nl

    Openingstijden:
    Maandag: op afspraak
    Dinsdag t/m Vrijdag : 09:00-17:30
    Zaterdag : 10:00 - 16:00
    Zondag: gesloten
    Koopavond: op afspraak
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Track Support
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion