Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1 - 2014

€ 10.499,- € 11.000,-
Garantie: Nee
33600 Km
Blauw
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
yamaha - yzf-r1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Geweldige Yamaha R1 Big Bang uit 2014!

- Led koplampen
- MRA donker ruitje
- Stalen remleidingen
- Korte kentekenplaathouder
- Valter Moto preload adjusters
- Verstelbare rem & koppeling hevels

 
  • Track Support biedt complete service voor zowel straat- als racemotoren.
    Voor onderhoud, servicebeurten, reparaties, bandenservice, kleding, advies, kop koffie en nog veel meer bent u bij Track Support op het juiste adres.
    Het team van Track Support is reeds 30 jaar actief binnen de motorsport en werkt samen met toonaangevende leveranciers en partijen.
    Naast de winkel, webshop, werkplaats verleent Track Support ook paddockservice op het TT Circuit Assen tijdens motorsportevents van CRT, CRExperience en het International Dutch Championship.

    Bekijk onze zeer uitgebreide webshop: https://tracksupport.nl/ waarin u alles voor uw motor vindt plus een variatie aan scherp geprijsde occasion motoren.  

    U heeft de keuze tussen de motor zo meenemen OF met afleverbeurt à €150,00.

    - Proefrijden - Mogelijk
    - Thuis bezorgen - (Gratis binnen een straal van 50 km. van Assen)


    Volg ons ook op onze social media:
    Facebook : @Track Support
    Instagram : @Track Support
    Youtube : @TrackSupportRacing


    Track Support BV
    Ketellapperstraat 19
    9403 VS Assen
    Bel ons: +31 6 26260615
    Mail ons: info@tracksupport.nl

    Openingstijden:
    Maandag: op afspraak
    Dinsdag t/m Vrijdag : 09:00-17:30
    Zaterdag : 10:00 - 16:00
    Zondag: gesloten
    Koopavond: op afspraak
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Track Support
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion