Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 ROAMER - 2019

Garantie: Ja
16498 Km
Grigio
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prijs
€8.999,--
Financiering ook mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Bouwjaar
2019
Kilometerstand
16498km
kleur
Grigio
Motor
850cc 2-cilinder
Transmissie
Schakel
Opties/specificaties
Moto Guzzi V9 Roamer, zeer nette motor, alle documentatie aanwezig. De Roamer is standaard voorzien van ABS, Tractioncontrol en een ruitje.

Kenteken is: 22-MR-JZ

Tevens is 35KW ook mogelijk.

Deze motor wordt bij ons afgeleverd inclusief: afleverbeurt, te naamstellen, 2 originele sleutels, volle tank en 12 maanden garantie
 
  • WOENSDAG 23-10 ZIJN WIJ GESLOTEN,
    excuses voor het ongemak.



    Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Onze openingstijden zijn:

    - Maandag   GESLOTEN
    - Dinsdag van 09:00 - 18:00uur
    - Woensdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag van 09:00 - 18:00uur
    - Donderdag koopavond tot 21:00uur van Maart t/m Oktober
    - Vrijdag van 09:00 - 18:00uur
    - Zaterdag van 09:00 - 16:00uur


    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
35 KW mogelijk, ABS, ASR, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion