Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 310 HPE - 2025

€ 9.099,- € 9.599,-
Garantie: Ja
Nieuw
Nero
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
piaggio - mp3-310-hpe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Op voorraad: Nero, Grigio, Blue nu voor de AKTIE PRIJS VAN € 9.099,-- RIJKLAAR!!

Uniek karakter

Met zijn modern gevormde voorkant en kleuren die het gestroomlijnde, op automotive geïnspireerde ontwerp benadrukken, trekt de Piaggio MP3 310 Sport overal de aandacht. Details zoals blauwe stiknaden op het zadel en decals op de zwarte velgen van de voorwielen vallen op, terwijl een mix van matzwarte en glanzend zwarte afwerkingen en de treeplanken met aluminium inleg de sportieve look compleet maken. Deze perfecte samensmelting van elegantie en kracht, die is toegestaan met een B-rijbewijs*, is ontworpen voor rijders die op zoek zijn naar stijl en prestaties in een voertuig dat al uniek is in de wereld.

Responsief en efficiënt

De Piaggio MP3 310 Sport is de lichtste en meest wendbare van de MP3 driewielfamilie en is ontworpen voor liefhebbers van een robuustere rijstijl. Zijn vierzijdige veersysteem en dubbele voorwielen leveren een responsieve rit en een uitzonderlijke wegligging, zelfs op gladde asfaltoppervlakken.
De 310 High Performance Engine, die voldoet aan Euro 5+, is een efficiënte krachtpatser die de Piaggio MP3 310 Sport voorziet van snelle acceleratie en een topsnelheid van 129 km/u

Motor

De geavanceerde 4-takt, 4-kleppen vloeistofgekoelde motor met elektronische injectie is ontworpen om maximale prestaties te leveren bij lagere toerentallen, dankzij downspeeding. Dit resulteert in aanzienlijke verbeteringen, niet alleen op het gebied van prestaties en rijeigenschappen, maar ook als het gaat om algehele efficiëntie en comfort, met een aanzienlijke vermindering van trillingen, geluid en brandstofverbruik (32,2 km/l WTMC). De Euro 5+ 310 High Performance Engine produceert 19,4 kW (26,4 pk) bij 7500 rpm en 27,3 Nm koppel bij 600 rpm. Voeg aan dit alles een uitstekende aerodynamica toe en de Piaggio MP3 310 Sport haalt snelheden tot 129 km/uur.

  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Automaat, LED dagrij verlichting, Middenbok, opbergruimte, USB lader, Windscherm




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2025 Motoroccasion