Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 - 2022

Garantie: Ja
0 Km
ONBEKEND
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10131
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 118
Garantie: Ja
Status: Nieuw

INDIAN FTR1200 STEALTH GRAY, er zijn er maar 150 van gemaakt!

De kleur Stealth Grey en het grote rode FTR1200 logo geven deze FTR een uniek uiterlijk. De cockpit is voorzien van een onderscheidend 4,3 inch Ride Command® LCD-touchscreen met Bluetooth®.

OP STRAATGEBRUIK AFGESTEMDE TOPPRESTATIES
De geraffineerde vloeistofgekoelde V-twin met een inhoud van 1203 cc levert een vermogen van 123 pk en een koppel van 120 Nm.

EEN WENDBARE EN SPORTIEVE HANDLING
De rechte rijpositie en het laaggeplaatste zadel staan in combinatie met de 17 inch wielen garant voor een vertrouwenwekkend en nauwkeurig rijgedrag. De benzinetank is strategisch onder het zadel geplaatst. Dit resulteert in een lager zwaartepunt, een betere gewichtsverdeling en een ongeëvenaarde stabiliteit in bochten.

TOONAANGEVENDE UITRUSTING EN AFWERKING
Met zijn Brembo-remmen, Akrapovic-uitlaat en en Lean Angle Sensitive ABS is de FTR een toonbeeld van kwaliteit, vakmanschap, traditie en power.
Motortype Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud 1203 cc

Prestaties
Maximaal koppel RPM 6000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 120 Nm

Features
Kleur/graphics Nardo Grey
Fabrieksgarantie 2 jaar

Standaard uitrusting
Rijmodi (Rain, Standard, Sport)
Lean Angle Sensitive ABS
Stability Control
Traction Control
Wheelie Control met Rear Lift Mitigation
USB-laadaansluiting
cruise control.

Electronica: Meters 4,3 inch Ride Command LCD-touchscreen met Bluetooth




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion