Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF DARK HORSE - 2024

Garantie: Ja
0 Km
ONBEKEND
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 15 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10191
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 162
Garantie: Ja
Status: Nieuw

Indian Chief Dark Horse - Sunset Red Metallic

De luchtgekoelde Thunderstroke 116 levert een machtige 162 Nm aan koppel zodat je in elk van de 6 versnellingen meer dan voldoende vermogen hebt om alles en iedereen achter je te laten.


OPVALLEND DESIGN
Het eenvoudige, doeltreffende design met spatborden in bobber-stijl, zichtbare achterschokdempers en een gelast frame van stalen buizen geeft deze motorfiets een opvallend uiterlijk. Een ideale basis voor een volledig aan je eigen smaak aangepaste ride.


19” BEWERKT GEGOTEN WIEL
Het 19” bewerkt gegoten voorwiel met ABS geeft de motorfiets een extra stoere uitstraling en vraagt erom de gashendel open te trekken.
Motor Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc

Maximaal koppel RPM 3200 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 162 Nm

Standaarduitrusting
ABS
3 rijmodi
sleutelloos starten
USB-laadaansluiting
12V-laadaansluiting
Uitschakelsysteem achterste cilinder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion