Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  NIGHTSTER RH 975 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
BRIGHT BILIARD
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
harley-davidson - nightster-rh-975
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

Heb je De Harley-Davidson van je dromen gevonden, maak NU een afspraak voor een bezichtiging of eventueel een proefrit op je toekomstige H-D.
U kunt contact opnemen via 074-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Bij ons in voorraad deze nieuwe RH 975 S Nightster in de kleur Billiard bleu.

Bij ons in voorraad deze nieuwe 2022 RH 975 Nightster van 2022 in de kleur Redline red.

Voor info over de Private Lease kijk eens hier : https://v5-calculator-harley-davidson.medialinksonline.com/nl_leasing/finance/choose-bike/?budget=1000&deposit=0&mileage=4000&term=48

Bel voor een offerte of kom gezellig langs. De koffie staat klaar. Btw is eventueel zakelijk te verrekenen, vraag deze info. Best wel interresant !

Inruil van alle merken motoren mogelijk.

De Harley-Davidson motoren worden door onze, speciaal door H-D opgeleide, monteurs klaargemaakt. Dit d.m.v. een uitgebreide afleveringbeurt.

Afleveringspakket bedraagt voor deze nieuwe H-D:

- Inruil van andere merken motoren en /of auto's is geen probleem.
- Volle tank en volledig gepoetst.
- 48 maanden garantie inclusief.
- 10 Dagen gratis all risk verzekering

Financiering of Lease prive of via de zaak, vraag naar de mogelijkheden.

Vraag in de winkel naar de voorwaarden, andere berekeningen of een op maat gemaakte offerte
Wil je H-D zakelijk gaan rijden en dat zonder bijtelling voor een aantrekkelijk bedrag met investeringsaftrek, Btw voordeel enz enz Vraag naar deze mogelijkheid.(alleen bij gebruikte Btw motoren en nieuwe motoren)
Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 57,- per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00u. Zaterdag geopend van 09.00 - 16.00u.

HARLEY-DAVIDSON OUDE MONNINK MOTORS HENGELO
Rientjesoven 18
7621 HG BORNE/HENGELO AAN DE A1 BIJ BAUHAUS
+31-74-2040740 of info@oudemonninkmotors.nl

Wij gevestigd op de Veldkamp in Borne/Hengelo in het verlengde van Bauhaus en de Ikea en aan de autosnelweg A1.Afslag 29 Borne west of Hengelo afslag 30 bij de Ikea

Verkoop :Richard mail richard@oudemonninkmotors.nl of Bas bas@oudemonninkmotors.nl
www.oudemonninkmotors.nl

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion