Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 1200 S - 2015

31429 Km
Rood
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

DUCATI Monster 1200 S
Bouwjaar 2015
31429 km

Zeer nette Monster 1200 S, oa voorzien van Termignoni uitlaatdempers, Öhlins Stuurdemper en korte plaathouder.



Groot Desmo onderhoud + Distributieriemen : 30-05-2024 / 30845 km



Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Termignoni uitlaatdempers + ecu
- Öhlins stuurdemper
- Korte kentekenplaathouder
- Bar-end spiegels
- ABS + Tractioncontrol
- Rijmodi

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Levering aan huis mogelijk.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion