Nieuwsbrief:

ZERO  DSR - 2019

Garantie: Ja
35830 Km
ZWART
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
zero - dsr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2019

Deze Zero DSR ZF 14.4i is uitgevoerd met de Charge Tank

- Touring-windscherm
- Handbeschermers
- Touring-zadel
- Speciale stickerset
- Zwarte velgen

Opladen gaat gewoon via het normale stopcontact en kan dus overal gedaan worden.
Deze DSR heeft door de Charge Tank ook de mogelijkheid om snel te laden!

Algemene gegevens:

Vermogen: 71pk
Koppel: 146Nm
Aandrijving: belt
Maximale accucapaciteit: 14,4kWh
Actieradius in de stad: 253km
Actieradius op de snelweg: 103km
Actieradius gecombineerd: 149km
Oplaadtijd 220: 9,3 uur (95%)
Oplaadtijd Charge Tank: 2,0 uur (95%)




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion