|
Motor | 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen, achterover hellende ééncilinder |
Boring x slag | 97|60,8 |
Cilinder inhoud | 499 |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Dual side grinded clutch plate |
Versnellingsbak | 5 versnellingen, Constant Mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 6.2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | wiegframe |
Vering voor | Upside-down voorvork, veerweg 310 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 317 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 270 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 80/100-21 51M |
Achterband | 110/90-19 62M |
Wielbasis | 1.485 |
Lengte | 2.185 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1.285 |
Zithoogte | 965 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Icon Blue |
Beschrijving | Bereid je voor op de overwinning.
Het compacte motorblok wordt geleverd met een lichtgewicht achteroverhellende cilinder die de prestaties van de hogecompressiecilinder, met gesmede zuiger en agressieve nokkenasprofielen, maximaliseert. En met de Power Tuner-app op je smartphone kun je op het circuit zelf direct de motormapping aanpassen. Hiermee kun je de vermogensafgifte afstemmen om onder alle rijomstandigheden een duidelijke voorsprong op de rest te krijgen.
Het lichtgewicht dubbele aluminium frame is ontworpen om een ideale balans te bieden tussen stijfheid voor nauwkeurige besturing en wendbaarheid in de bochten. Verder zorgen de toonaangevende upside-down voorvork en de achterwielophanging voor een uitzonderlijke rijbalans. |