Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DIVERSE KLEUREN
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Yamaha XSR 900 2025

Ervaar de perfecte mix van retrostijl en moderne technologie met de nieuwe Yamaha XSR 900 2025. Deze motorfiets is ontworpen voor zowel stedelijke ritten als avontuurlijke tochten, en biedt een ongeëvenaarde rijervaring.

Belangrijkste kenmerken:

• 889 cc driecilindermotor: Krachtige en efficiënte prestaties met een laag brandstofverbruik.
• Retro design: Klassieke uitstraling met moderne accenten, geïnspireerd door Yamaha's rijke erfgoed.
• LED-verlichting: Heldere en energiezuinige LED-koplampen en -achterlichten voor optimale zichtbaarheid.
• Digitale instrumenten: Modern digitaal display met alle essentiële informatie in één oogopslag.
• Lichtgewicht frame: Wendbaar en gemakkelijk te hanteren, perfect voor stedelijke ritten en bochtige wegen.
• Comfortabel rijgedrag: Ergonomisch zadel en vering voor een soepele en comfortabele rit.

Grijp deze kans om de meest stijlvolle en geavanceerde motorfiets te bezitten.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie!


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion