Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH KAMO
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
yamaha - x-max-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

XMAX 300 Puur MAX DNA

Als toonaangevende merk in het Europese segment voor sportieve motorscooters is het beleidvan Yamaha erop gericht elke klant de ruimste keuze aan modellen te bieden. Met hetzelfde dynamische nieuwe kuipwerk en de radicale X vormige LED koplamp en achterlicht evenals de verschillende chassisupgrades waaronder een nieuwe vorm van het zadel en een verfijnder remgevoel is de nieuwe XMAX 300 het ideale voertuig voor bestuurders die op zoek zijn naar een hoogwaardige motorscooter met een geweldig uiterlijk, sterke prestaties, een uitstekende
prijs-prestatieverhouding en puur MAX DNA.

Nieuw 4,3 inch LCD scherm met smartphone connectiviteit. Dankzij de nieuwe CCU eenheid (Communication Control Unit) met smartphone-connectiviteit kunnen XMAX 300 bestuurders tijdens elke rit contact houden met vrienden, familie en collega's
via het nieuwe 4,3 inch LCD scherm. De informatie op het scherm omvat de batterijstatus van de telefoon, de status van de verbinding, automatische tijdsaanpassing, inkomende oproepen, gemiste oproepen en ontvangen berichten.
Een enorme hoeveelheid technische en bedrijfsinformatie is toegankelijk na het downloaden van Yamaha's gratis MyRide-app en het verbinden via Bluetooth met een smartphone.

Bestuurders kunnen gegevens bekijken over beschikbare parkeerlocaties, gemiddeld
brandstofverbruik, batterijstatus, service onderhoud, storingen, ritgegevens, snelheid, rijtijd, hellingshoek en meer.
Met deze gebruiksvriendelijke MyRide app kunnen XMAX 300 bestuurders al hun favoriete ritten bekijken, reistijden vergelijken en in het algemeen alles uit elke rit halen.

Specifieke kenmerken van de XMAX 300:

Nieuw 4,3-inch LCD-scherm met smartphone-connectiviteit
Communication Control Unit geeft toegang tot meer informatie
Standaard zadel- en afsluitdeskelbekleding
Kunststof voetplaten met structuur
Standaardafwerking op kuipwerk


Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion