Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
PETROL BLUE
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Yamaha Tricity 300 Petrol Blue 2024 is bij Termaat Motoren uit voorraad leverbaar.

TRICITY 300
De Tricity 300 is klaar om jouw leven te veranderen. Met zijn drie wielen geeft het een gevoel van stabiliteit en vertrouwen. Als het lichtste en meest stijlvolle model in zijn klasse is dit het slimste vervoermiddel voor in de stad. En het goede nieuws is dat je er met je B*-rijbewijs op kunt rijden!
(*Per land kunnen beperkingen en restricties gelden volgens de wetgeving die van toepassing is. Daarnaast Yamaha raadt alle bestuurders aan een motorrijopleiding te volgen voordat zij op een twee- of driewielig voertuig gaan rijden.)

De Tricity 300 is klaar om jouw leven te veranderen. Met zijn drie wielen geeft het een gevoel van stabiliteit en vertrouwen. Als het lichtste en meest stijlvolle model in zijn klasse is dit het slimste vervoermiddel voor in de stad. En het goede nieuws is dat je er met je B*-rijbewijs op kunt rijden!
(*Per land kunnen beperkingen en restricties gelden volgens de wetgeving die van toepassing is. Daarnaast Yamaha raadt alle bestuurders aan een motorrijopleiding te volgen voordat zij op een twee- of driewielig voertuig gaan rijden.)

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion