Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2022

Garantie: Ja
6184 Km
Icon performance
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tracer 9GT / 9 GT

Aangeboden door Leigraafmotoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Yamaha Tracer 9 GT 2022 in absolute topstaat! De combinatie van opwindende koppelrijke prestaties met opmerkelijk comfort op lange afstanden zorgde voor een revolutie in deze klasse. De Tracer is gekozen tot het beste verkochte model in zijn klassen.

- Afkomstig van de 1e eigenaar
- Dealer onderhouden

Onderscheidende opties:
- Valbeugels
- Yamaha topkoffer
- Handvatverwarming
- Harde Zijkoffers 
- Semi-Actieve KYB-wielophanging
- Quickshifter voor op- en terugschakelen
- Led-bochtverlichting
- Handvatverwarming
- 6-Assige IMU en Hellingshoekgevoelige rijhulpmiddelen
- Dubbel 3,5’’ instrumentenpaneel
- Cruise control

Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion