Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX - 2022

Garantie: Ja
5154 Km
POWER GREY
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
yamaha - tmax-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

Deze zeer nette Yamaha T-MAX 560 Tech Max Power Grey is nieuw door ons geleverd en afkomstig van de eerste eigenaar

-Voorzien van Ram mount telefoon houder
-Usb lader in stuur
-Optimate lader
-Origineel Yamaha topkoffer en topkofferdrager

Overzicht

Monochroom TFT-instrumentenpaneel
Traction Control System en D-MODE
Smart Key operation
Gemakkelijker bij de grond kunnen
Geïntegreerde LED-knipperlichten voor
Nieuw dynamischer en stoerder kuipontwerp
Lichtgewicht aluminium frame
Volledig uitgerust met de beste specificaties in zijn klasse
Handgreep- en zadelverwarming
Cruisecontrol
Grote opbergruimte
Elektrisch scherm

Ook geschikt voor A2 rijbewijs

Inclusief afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion