|
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 68.0 mm|44.1 |
Cilinder inhoud | 321 |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 42.0|30.9|10.750 |
Max. koppel | 29.6|9000 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische Ų 37 mm usd voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, veerweg 125 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ų 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ų 220 mm |
Voorband | 110/70-17M/C 54H (Tubeless) |
Achterband | 140/70-17M/C 66H (Tubeless) |
Wielbasis | 1.380 |
Lengte | 2.090 |
Breedte | 720 |
Hoogte | 1.135 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Midnight Black, Icon Blue |
Beschrijving | R-World is calling.
Deze lichtgewicht 321cc supersport is voorzien van een gedurfd, op MotoGP® geļnspireerd uiterlijk. Dit alles zorgt ervoor dat deze motorfiets de meest gewilde 300 voor op de weg of op het circuit is. Het gestroomlijnde kuipwerk met centraal geplaatste luchtinlaat lijkt op dat van de Yamaha YZR-M1 MotoGP® wegracer en de agressieve uitstraling van de twee LED koplampen verraden zijn pure R-serie DNA.
Door de hoogwaardige Ų 37 mm upside-down voorvork voel je precies aan wat de voorkant doet en heb je dank ook een perfecte feedback. Daarnaast hebben wij veel aandacht besteed aan de ergonomie, zodat je naast nog meer comfort ook de optimale controle ervaart. Answer the call, and enter R-World. |