Nieuwsbrief:

YAMAHA  GTS 1000 - 1995

Garantie: Ja
54899 Km
METALIC GROEN
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
yamaha - gts-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nog heel nette en complete Yamaha GTS1000
Wij hebben groot onderhoud uitgevoerd , enigste min puntje is wat beschadigingen op uitlaat demper zie foto's

* Nieuwe voorband
* Nieuwe accu
* Nieuw kuipruitje
* Nieuwe schokbreker voor
 
  • Motorcenter Venlo al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.


    Ziet u de motor van u dromen, voor  bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag natuurlijk ook met volgend mobile nummer
                                                06-51305405


    We nemen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u op om een persoonlijke afspraak met in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion