Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2010

Garantie: Nee
121050 Km
Beige
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette van eerste eigenaar Yamaha fjr1300
Bj 2010
121050 km. 
Slijt delen in prima staat. 

1000 km geleden groot onderhoud gehad. 

incl. 3 maand garantie.

 

  • Inruil en financiering mogelijk.

    Gratis maand verzekering.

    Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen.
    Naast alle onderhoud van uw motorfiets, en in- en verkoop van motoren zijn wij hét vertrouwd adres in Noord Groningen voor voor onderhoud en reparatie aan uw fiets, e-bike, scooter of bromfiets.

    Kijk ook op www.postmamotoreneenrum.nl voor meer informatie.
    Postma Motoren en Fietsen is  ook AJP motorcycle dealer en premium dealer van Avalon fietsen.

    Bezorgen en ophalen van uw fiets of motorfiets? Vraag naar de mogelijkheden.

    Openingstijden:
    - Maandag gesloten
    - Dinsdag tot en met vrijdag: 08:30 tot 17:30 uur.
    - Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur.
    - 's Avonds op afspraak.

    Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen
    Molenweg 3b
    9963PG Warfhuizen
    06-24844667
    postmamotoren@outlook.com






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Postma Motoren en Fietsen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion