Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 A - 2006

Garantie: Ja
55314 Km
Grijs
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze nette FJR hebben we ingeruild. 
Nette motor en staat goed op de banden ( Michelin Road 6 GT ), ook de remmen en linksysteem zijn in orde!

Echter is er 1 minpunt en dat is dat de ABS pomp defect is. Motor remt prima en rijdt zoals een motor zonder ABS maar “ onderbreken “ wanneer ABS normaal zou ingrijpen doet hij niet meer. Geeft ook geen foutcode op het dashboard! ( komt veel voor bij de FJR en diverse andere Yamaha's en klanten weten het vaak niet, maar vind het wel zo eerlijk om te vermelden. Bij aankoop altijd controleren om teleurstelling te voorkomen door eens goed met de rem achter te remmen, slipt hij dan is hij defect )


We kunnen hem zelf in orde maken en een heel stuk meer vragen, maar we hebben te veel werk en te veel motoren staan om nog klaar te maken, en tevens ligt de nadruk meer op jong gebruikt bij ons!

Bij binnenkomst voorzien van nieuwe olie en filter en de remolie vervangen. ( in de hoop de pomp zou los komen ).

Prijs € 4250,- op basis van zo meenemen zonder enige vorm van garantie/coulance etc etc… proefrijden is uiteraard mogelijk!!!

Bouwjaar: 2006
Km stand: 55.315 km

( ABS pomp reparatie kost € 350,- incl. btw zie google ) 

Bij interesse bellen!!! ☎️ 0031623845207


  • LINDERS MOTOREN
    Hét adres voor de aankoop van uw ( jong ) gebruikte occassion, maar ook voor de aankoop van een nieuwe motor kunnen wij u in de meeste gevallen helpen.
    De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief afleverkosten en garantie!!! ( mits anders omschreven in de advertentie )

    LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is ook niet gereserveerd!!!

    LINDERS MOTOREN
    Windmolenbosweg 22
    6081PE Haelen
    Tel: 06-23845207 ( ook whatsapp )

    Openingstijden:

    Maandag:    op afspraak
    Dinsdag:      op afspraak
    Woensdag:  op afspraak
    Donderdag: 09:00 - 17:00
    Vrijdag:        09:00 - 17:00
    Zaterdag:     op afspraak
    Zondag:       op afspraak

    BELANGRIJKE INFORMATIE:
    Bij Linders Motoren besteden we met zorg aandacht aan onze advertenties. Toch kan het voorkomen dat er iets niet volledig of onjuist is, hieraan kunnen geen rechten ontleend worden!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion