Nieuwsbrief:

VESPA  LXV 125 - 2013

Garantie: Ja
8800 Km
Beige
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
vespa - lxv-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Vespa LX 125.
het betreft een zeer leuke scooter uit 04-2013.
Voorzien van zeer mooie details, Zie foto’s.
Wij hebben er 2 staan een beige en een gele.
Beide van 04-2013 en slechts 8800 km.
Afkomstig van de eerste eigenaar.
Boekjes ect aanwezig.

Wilt u extra accessoires bij de motorfiets aanschaffen dan is dit bij ons ook mogelijk.
Informeer eens naar de mogelijkheden.

Kom gerust bij ons langs voor een bezichtiging en proefrit
U kunt ons ook via WhatsApp bereiken op 0638551775

Blijf op de hoogte van nieuwe motoren en volg ons op facebook
https://www.facebook.com/profile.php?id=61552745355844&locale=nl_NL

….WIJ RUILEN GRAAG MOTOREN IN….

Prijs: €2950,-
Prijs incl. afleverbeurt en 3 maanden garantie €3300,-  


UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN:
Inruil van uw huidige motorfiets is in veel gevallen ook mogelijk, als u ons de volgende gegevens stuurt, doen wij u graag een voorstel.
- Omschrijving van de technische en optische staat.
- Foto’s
- Richtprijs

WILT U EEN MOTORFIETS KOMEN BEKIJKEN:
Neem gerust even contact met ons op, dit kan per e-mail of telefonisch.
Wij zorgen ervoor dat deze voor u klaar staat.

FINANCIEREN:
Dit kunt u heel snel en gemakkelijk “voorafgaand aan uw bezoek” thuis regelen.
https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/

OPENINGSTIJDEN:
Dinsdag t/m Vrijdag       9-18u
Zaterdag                           10-17u

van Heerdt Motoren
Oosterengweg 8a
1221 JV Hilversum
035-683 57 53
info@vanheerdtmotoren.nl
www.vanheerdtmotoren.nl

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Heerdt Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion