Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 TOURING - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
vespa - gts-300-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Vespa GTS is een krachtige en high-tech Vespa, met een 300cc motor waarbij elektronisch wordt geïnjecteerd voor betere prestaties en economisch rijden. De onberispelijke stijl van de GTS wordt benadrukt door de prachtige kleuren en chroom detaillering. Met zijn iconische design en elegante stijl, biedt dit model een stabiele en beheersbare rijden, waardoor u met een betrouwbare en plezierige vervoer.

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion