Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT - 2021

Garantie: Ja
8693 Km
WIT
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Fabrieksgarantie: 12 maanden

Nieuw binnen: Triumph 900 GT PRO

In Nieuwstaat verkerende 900 GT met 3 delige kofferset, alle options, inclusief Quikshifter en verwarmbare handvaten en zadels!

complete historie aanwezig 


- Kenteken: 97-MV-BS
- Merk: Triumph
- Model: All-road
- Tellerstand: 8693 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 888 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 209 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 12




LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion