Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 RALLY PRO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
JET BLACK
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
triumph - tiger-1200-rally-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Deze motor is uit voorraad leverbaar!
De Triumph Tiger 1200 RALLY PRO is de
ultieme adventure motorfiets voor op
en naast de weg. De Tiger 1200 is
uitgerust met het volledig nieuwe en
oersterke 1160cc T-Plane driecilinder
motorblok welke 150 PK en 130 Nm aan
koppel levert. Dit motorblok levert
over het hele toerenbereik een immens
hoog koppel, zakt niet in en is van
onderuit perfect te doseren. De
aandrijving wordt via een cardan
verzorgd. De Rally Pro uitvoering
heeft een zeer uitgebreid optiepakket
standaard aan boord en dat bestaat
o.a. uit geoptimaliseerde bochten-ABS
en TCS, cruise control,
versnellingsindicator, diverse
rijmodi, 7" full-colour TFT scherm,
Full-LED verlichting incl DRL en
mistlampen, verlichte schakelaars,
Bluetooth Connectivity system,
Quickshifter, 21" spaakwiel voor en
18" achter, semi-actieve Showa vering
voor en achter met 22 cm veerwegen,
Brembo Stylema remmerij, verwarmde
handgrepen, middenbok, valbeugel,
handkappen en een verstelbare ruit. De
motor heeft een rijklaargewicht van
slechts 249 Kg, dit is inclusief volle
20 liter benzinetank. Elke nieuwe
Triumph wordt geleverd inclusief 2
jaar fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse koffersets en
bagagesystemen, zadelverwarming voor
en achter, bandenspanning sensoren,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion