Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 ALPINE EDITION - 2021

Garantie: Ja
46912 Km
Wit
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
triumph - tiger-1200-alpine-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Triumph Tiger 1200 Alpine Edition (2021) – Klaar voor Elk Avontuur!

 

Droom je van grenzeloze avonturen en ultiem comfort op twee wielen? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een prachtige Triumph Tiger 1200 Alpine Edition uit 2021 die staat te popelen om met jou op pad te gaan! Met 46.912 kilometer op de teller is deze krachtige avonturier perfect ingereden en klaar voor elke uitdaging die je hem voorlegt.

De Tiger 1200 Alpine Edition is ontworpen voor de veeleisende reiziger. Deze exclusieve uitvoering biedt niet alleen de indrukwekkende prestaties en het sublieme rijgedrag van de standaard Tiger 1200, maar voegt daar ook unieke stylingelementen en extra functionaliteit aan toe. Denk aan geavanceerde rijhulpsystemen, comfortabele ergonomie en een robuust design dat overal thuishoort. Of je nu lange afstanden over de snelweg aflegt, bergpassen bedwingt of onverharde paden verkent, deze motorfiets doet het met gemak en stijl.

inruil en financiering mogelijk
Motor staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion