Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 675 - 2009

Garantie: Ja
51825 Km
ZWART
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

Ben jij klaar om de weg te verkennen als nooit tevoren? Maak kennis met de iconische 2009 Triumph Street Triple 675!

Het hart van de Street Triple 675 is een brullende driecilinder motor die opwindende kracht en koppel levert over het hele toerenbereik. Voel de adrenaline terwijl je moeiteloos accelereert op open wegen en strakke bochten vol vertrouwen overwint.

Het design van de 2009 Street Triple 675 combineert moderne agressie met klassieke stijl. Zijn gespierde voorkomen wordt aangevuld met strakke lijnen en een opvallende uitstraling, waardoor je zowel op als naast de motor bewonderende blikken zult vangen.

Beleef deze Triumph nu zelf bij ons in de showroom!

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

Openingstijden:

Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion