Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 ABS - 2011

35287 Km
Mat blauw
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hele gave en unieke Speed Triple 1050 ABS.

Zoals deze ga je er nooit meer 1 vinden.

Voorzien van een set spaakwielen twv €4000,-

In de kleur mat blauw, deze kleur kom je bijna nooit tegen!

SC Project sportdemper met E-keur en uitneembare decibel killer.
Evotech kentekenplaathouder.
Kleine maar duidelijke led knipperlichten voor en achter.
Valdoppen.
Carbon hugger over het achterwiel.
Carbon seatcover.
Bar end mirrors.

Zeer veel kostbare extra's!
Op deze motor is niet bezuinigd.

Alle boekjes aanwezig, ook het onderhoudsboekje.
November 2023 bij 34dkm zijn laatste onderhoudsbeurt gehad.

Als je iets bijzonders wilt dan koop je deze!

Wil je gewoon een speed triple wit of zwart dan koop je hem ook voor €1000,- of €1500,- minder.
Maar dan mis je wel alle dikke extra's en heb je niks bijzonders....




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion