Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 400 X - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MATT KHAKI
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Onze Demo is nu beschikbaar voor een
proefrit! De geheel nieuwe Scrambler
400 X staat nu in onze showrrom! Met
zijn wendbare rijgedrag, de
toonaangevende prestaties en de
premium afwerking is de Scrambler 400
X gaaf en veelzijdig. De Scrambler
400 X is leverbaar in de kleuren Matt
Khaki, Carnival Red en Phantom Black
en beschikt over een karaktervolle en
responsieve TR-series 1-cilinder
motor met een cilinderinhoud van
398cc. Deze krachtbron levert 40 pk/
29 Kw aan vermogen en is gekoppeld
aan een zesversnellingsbak met
bekrachtigde koppeling. De motor
heeft een indrukwekkende zadelhoogte
van 835 mm met een slanke taille en
ontspannen Scrambler-ergonomie. Een
langer Scrambler spatbord,
handkappen, carterbeschermer,
koplampgril en radiatorcover dragen
bij aan het allroad karakter. Een
lichtgewicht frame met een
opgeschroefd subframe achter en een
swingarm van gegoten aluminium zorgen
voor een rijklaar gewicht van slechts
179 Kg (incl volle 13L benzinetank).
Rondom is ledverlichting geplaatst
met kenmerkend dagrijdverlichting
(DRL) en achterlicht. De service
interval bedraagt 16.000 km en de
fabrieksgarantie bedraagt twee jaar
na aanschaf. Deze motor is geschikt
voor het A2 rijbewijs! Er komt een
ruime keuze aan accessoires
beschikbaar, zoals o.a. diverse
bagagesystemen, valbeugels, ruitjes
etc. Heb je interesse? Bel, of stuur
ons een email en wij zorgen dat je er
niet naast grijpt!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion