Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ROCKET III ROADSTER - 2005

Garantie: Ja
48200 Km
GEEL METAL
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
triumph - rocket-iii-roadster
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2005

Hele dikke mooie Rocket 3 Roadster

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Duozadel, Fly screen, Tassenset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion