Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2006

Garantie: Ja
75607 Km
Blauw
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki DL650 A2 35kw code 80 rijbewijs.
Bouwjaar 2006.
75dkm gelopen.
Nette staat.
Goede onderhoudsstaat, nieuwe olie en filter.
Banden, ketting en tandwielen goed.
A2 op kenteken.
Met topkoffer.
Handvatverwarming.
Middenbok.
Inruil mogelijk.
 
  • VOF NINEMOTORS.
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    www.ninemotors.nl
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ninemotors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion