Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2024

Garantie: Ja
0 Km
ZWART
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Direct uit voorraad leverbaar met 6 jaar garantie en mobiliteitsservice!

De Suzuki V-Strom 650A zet de norm in het middensegment van de dual-purpose-machines. Een term die de veelzijdigheid van deze alleskunner, die ook als DL650 te boek staat, eigenlijk nog tekort doet. Met zijn ultieme zitcomfort, zijn pittige en levendige 650 cc V-twin, zijn sublieme wendbaarheid en zijn uitgebreide bagage-mogelijkheden is de term multi-purpose beter op zijn plaats.



De V-Strom 650A is de ideale motor voor woon-werkverkeer in de stad, een dagtour naar zee of een romantisch uitje met zijn tweeën. Maar de V-Strom 650A draait ook zijn hand niet om voor een vakantietrip naar verre oorden, met volgeladen koffers uit de accessoire range. Deze V-twin blinkt uit in souplesse en heeft met 71 pk meer dan genoeg power in huis voor opwindende tochten of snelle snelwegritten. Daarbij brengen zijn efficiënte karakter en zijn riante tankinhoud verre horizonten nog dichterbij.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion