Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2019

Garantie: Ja
43300 Km
Geel
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie complete Suzuki DL 1000 V-Strom 
Afkomstig van de 1e eigenaar, NL motor en voor de zakelijke rijder is de btw te verrekenen. 
O.a. voorzien van 3 delige kofferset, valbeugels, handvat verwarming, kettingsmeer systeem enz enz.. 
 
  • ABS
  • TC
  • Valbeugels
  • Kofferset 
  • Arrow demper met eu keur
  • Handvat verwarming
  • Dealer onderhouden
  • btw motor
  • Airflow ruitje
  • 2 sleutels
  • 12mnd garantie


  • We ruilen graag uw motor in!
    Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een kort mailtje of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel. 

    Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!

    *Gratis 10 dagen all-risk verzekering 
    *Geen afl kosten!
    *Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor

    *Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk 
    *Financiering voor zakelijk of prive mogelijk

    *Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling 
     

    Thalen Motortrading

    Einsteinstraat 1a
    7701 SB Dedemsvaart
    Tel: 0523-208396
    Whattsapp: 0523-208396
    Mail: info@thalenmotoren.nl
    website: www.thalenmotoren.nl
     

    Openingstijden:

    Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
    Dinsdag  t/m  Vrijdag van 9:00 tot 18:00
    Zaterdag van 9:00 tot 16:00
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Thalen Motor Trading
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion