Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 ABS - 2014

Garantie: Ja
39000 Km
Rood grijs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze Suzuki Dl1000 V-strom Touring is een betrouwbare en oerdegelijke motor die zich in de afgelopen jaren zeker bewezen heeft. De motor is goed onderhouden geweest en kan met 39000 km op de teller nog vele jaren en kilometers vooruit. De V-strom is uitgevoerd in een prechtige kleurstelling.
Kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer als voor langere (sportieve) toerritten! Benieuwd geworden? Kom gerust langs voor een vrijblijvende proefrit en laat je verrassen!!

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- ABS
- TC (Traction Control)
- Originele Suzuki zijkoffers
- Originele Suzuki topkoffer
- Originele Suzuki verstralers
- Originele Suzuki valbeugel
- 12 Volt aansluiting
- Middenbok
- Alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen. Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren 
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg
SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion