Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 ZA - 2020

Garantie: Ja
14782 Km
YSF TRITON BLUE
suzuki - gsx-s-750-za
suzuki - gsx-s-750-za
suzuki - gsx-s-750-za
suzuki - gsx-s-750-za
suzuki - gsx-s-750-za
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Deze super nette GSX-S 750 is niet van nieuw te onderscheiden! De motor is bij ons nieuw geleverd en altijd netjes zijn onderhoud gehad. Recent ook onderhoud gehad zodat u de komende kilometers vooruit kan! De motor is voorzien van Yoshimura ruit en korte kentekenplaathouder.

Hoegee Suzuki Center is dé Suzuki exclusief dealer van Nederland. In onze showroom zijn alle nieuwe Suzuki modellen te zien en beschikbaar voor een proefrit. Daarnaast hebben wij een ruime voorraad occasions, zowel van Suzuki als andere merken. U kunt bij ons ook terecht voor kleding, accessoires en onderhoud van uw motorfiets Tevens beschikt onze moderne werkplaats over een testbank waar wij u motor kunnen controleren en afstellen. Als Yoshimura importeur leveren wij alle producten voor uw motor, Van een slip-on demper tot hoogwaardige tuning bent u bij ons op het juiste adres.

Kom eens een kijkje nemen in onze showroom in Afferden, de koffie staat klaar!

Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0487-514552 of u kunt een email sturen naar info@hoegeesuzukicenter.nl

www.hoegeesuzukicenter.nl
facebook.com/ Hoegee Suzuki Center




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoegee Suzuki Center
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion