Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GX - 2024

Garantie: Ja
0 Km
YVB/YSF/QU5
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
suzuki - gsx-s-1000-gx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Suzuki GSX-S1000GX is de allereerste crossover van Suzuki. Hij deelt zijn kernelementen met andere modellen in de GSX-S-line-up en voegt daar een unieke zitpositie en onder meer elektronisch geregelde vering en demping aan toe. Tel daar ook Superbike-prestaties, topcomfort, diverse rijmodi, cruise control en uitgebreide connectiviteit bij op en het resultaat is een Supreme Sport Crossover. Die moet je simpelweg ervaren.

GX: luxe, comfort, sportief en topprestaties

De nieuwe Suzuki GSX-S1000GX is Suzuki’s visie op wat een luxueuze crossover moet bieden: luxe, comfort, sportiviteit en topprestaties. Dankzij de unieke samenstelling en de unieke zithouding valt hij precies tussen de Sport Tourers en Adventure Tourers in. Het is de ultieme sportieve motorfiets waarmee de berijder alle kanten op kan. Of dat nu voor een enerverende rit op een bergweg is of juist een lange roadtrip. Alleen of met passagier, met of zonder bagage; de GX staat zijn mannetje.


Styling & techniek

De GSX-S1000GX maakt indruk met zijn krachtige aandrijflijn, scherpe lijnen en aandacht voor de kleinste details. Kenmerkend voor de machine is de agressieve en moderne alsook de gedrongen Supersport-styling. De GX is zoals je mag verwachten uitgerust met state-of-the-art technologie, zoals een Bi-directionele Quickshifter, Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α), Suzuki Advanced Electronic Suspension, Smart Cruise Control, een fors 6,5-inch fullcolour TFT-scherm en een smartphone-connectiviteitsmodule.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion