Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 SRAD - 1998

Garantie: Ja
45431 Km
BLAUW
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
suzuki - gsx-r-750-srad
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Garantie: TLM'S Koopjeshoek

Suzuki GSX R 750 SRAD uit 1998 met
injectie, een motor met alle
eigenschappen om een verzamelobject te
worden. Deze klassieke sportmotorfiets
beschikt over een krachtige motor en
biedt een opwindende rijervaring.
Vanwege de leeftijd wordt de motor
verkocht zonder garantie. Mis deze
kans niet om dit potentieel
waardevolle stuk geschiedenis te
bezitten. Neem vandaag nog contact op
voor meer informatie!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion