Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie GSX 750 F
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4 cilinders, 4-takt, Inline |
Boring x slag | 70|48,7 |
Cilinder inhoud | 750 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 92|68|10,500 |
Max. koppel | 66,7|9,500 |
Koppeling | Nat, multiplaat, kabelbediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ų290 mm |
Remmen achter | Disk, Ų240 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 150 / 70 R17 ZR |
Wielbasis | 1,465 |
Lengte | 2,130 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1,190 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: APRILIA in 1983 - Het eerste significante teken hiervan kwam in 1983 met de eerste wegmotor, de ST 125. Het volgende jaar werd de STX geļntroduceerd, een verbeterd en meer sportievere versie van de ST. De eerste enduro, de ET 50, omvatte alle door Aprilia opgebouwde ervaring.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken