Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Suzuki Gsx 750 is voorzien van een Leo Vince sportdemper ! kleine beschadiging op linker onder buddy plaat
De motor staat in Almere
- De motor staat in de vestiging Almere.
- inruil / financiering mogelijk
Al onze motoren worden rijklaar afgeleverd met 3 maanden garantie. Uitgezonderd zijn de low- budget motoren.
Wij bieden u als klant echter de mogelijkheid om uit verschillende zekerheidspakketten te kiezen. Zo kunt u zelf bepalen hoelang u garantie op onze occasion wilt hebben.
Pakket 1 : 6 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 199.- euro.
Pakket 2 : 12 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 299.- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000km.
Pakket 3 : 24 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 399,- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000 km
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4 cilinders, 4-takt, Inline |
Boring x slag | 70|48,7 |
Cilinder inhoud | 750 |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 92|68|10,500 |
Max. koppel | 66,7|9,500 |
Koppeling | Nat, multiplaat, kabelbediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | aluminium, twin spar |
Vering voor | Cartridge |
Vering achter | mono shock, Swingarm |
Remmen voor | Twin Disk, Ø290 mm |
Remmen achter | Disk, Ø240 mm |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 150 / 70 R17 ZR |
Wielbasis | 1,465 |
Lengte | 2,130 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1,190 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 209 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Wist u dat: In de motortaal "Norbsa" betekent: Motorfiets opgebouwd uit het Featherbedframe van een Norton en een BSA-motorblok. Het Featherbedframe van Norton gold lange tijd als het beste motorframe ter wereld. De BSA-motoren bleken uiteindelijk minder snel dan die van de concurrerende Engelse merken, al was de BSA Gold Star, een traditionele eencilinder in 350CC en 500CC versie, een raspaard.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken