Nieuwsbrief:

SUZUKI  BURGMAN AN 650 - 2011

Garantie: Ja
38970 Km
WIT
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
“Ontdek de vrijheid van de open weg met de Suzuki AN650 Burgman uit 2011! Deze elegante en krachtige motorscooter is de perfecte metgezel voor zowel stadsavonturen als lange toertochten. Met zijn soepele 638cc tweecilindermotor geniet je van indrukwekkende prestaties en comfortabele ritten.

De AN650 Burgman is voorzien van geavanceerde functies zoals een elektrisch verstelbaar windscherm, een ruim opbergvak onder het zadel en een comfortabele zithouding. Of je nu dagelijks pendelt of graag weekendtochten maakt, deze scooter biedt het beste van beide werelden.

Dankzij het gestroomlijnde ontwerp en de betrouwbare Suzuki-technologie ben je verzekerd van een plezierige en zorgeloze rijervaring. Mis deze kans niet om de Suzuki AN650 Burgman uit 2011 te bezitten, een klassieker die je nog vele jaren rijplezier zal bieden. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie en een proefrit!”
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion