Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ben je klaar om het avontuur aan te gaan en de wereld te verkennen op de Royal Enfield Himalayan 450 Slate Blue? Deze robuuste en betrouwbare avontuurlijke motorfiets staat klaar om je mee te nemen naar nieuwe hoogten en onontdekte plekken, of je nu de wildernis induikt of de open weg verkent.

Met zijn stoere Slate Blue kleurstelling en avontuurlijke uitstraling is de Royal Enfield Himalayan 450 een echte blikvanger die de aandacht trekt waar je ook gaat. Ontworpen voor ruige terreinen en uitdagende omgevingen, biedt deze motorfiets een ongekende combinatie van prestaties, comfort en duurzaamheid.

De Himalayan 450 is voorzien van een krachtige 411cc motor die zorgt voor soepele acceleratie en voldoende vermogen, ongeacht het terrein waar je je op bevindt. Dankzij het robuuste frame, de long-travel vering en de all-terrain banden kan deze motorfiets moeiteloos omgaan met elke uitdaging die je pad kruist.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Moto Morini motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Moto Morini


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion