Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE RC SCS - 2024

Garantie: Ja
1200 Km
RC PEARL WHITE AGO RED EMERALD GREEN
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
mv-agusta - turismo-veloce--rc-scs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BK Motoren de leverancier van uw jong gebruikte motorfiets!

Merk: MV Agusta
Model: Turismo Veloce RC SCS
Datum 1st reg. Int.: 26-08-2024
Kilometerstand: 1200
Motorinhoud: 798cc
Vermogen: 110Pk / 81kW
Transmissie: 6-versnellingen
Marge/BTW: BTW verrekenbaar voor ondernemers (ca. €3900.- btw)

Standaard uitrusting, Opties & Extra’s:
 
  • S.C.S. 2.0 (Smart Clutch System) Radius CX automatic clutch with hydraulic clutch actuation, wet multidisc
  • MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
  • Torque control with four maps
  • Traction Control with eight levels of intervention with lean angle sensor
  • MV Agusta Chassis Stability Control
  • Rear Wheel Liftup Mitigation
  • Heated Grips
  • Bluetooth
  • Cruise control
  • GPS sensor
  • Central stand
  • Adjustable windshield
  • Bags 34 l (8.98 U.S. gal.) each
  • MV Ride App Motorcycle cover
  • Mobisat tracker
  • Special edition
  • Certificate of origin
  • Battery charger

Service:
- Levering aan huis mogelijk door heel Nederland a €150.-
- Alle motorfietsen leveren wij met 5 dagen gratis voorlopige dekking & indien u kiest voor deze verzekering ontvangt u bij het afsluiten 10 dagen gratis verzekering, dit is een voorlopige dekking & verzekering via zelfverzekerd motorrijden.

Algemene staat van de motorfiets:

Ben je op zoek naar een in zo goed als nieuw staat verkerende gebruikte motorfiets, dan ben je bij BK Motoren op het juiste adres!

Alle motorfietsen in onze showroom zijn rijklaar en professioneel gepoetst, u kunt er direct mee de weg op!
Wij laten al onze voertuigen extern onderhouden & poetsen zodat we kunnen garanderen dat alles wordt uitgevoerd zoals u mag verwachten bij de door ons aangeboden motorfietsen.

Openeningstijden:
 
  • Maandag: Op afspraak geopend
  • Dinsdag: Op afspraak geopend
  • Woensdag: Op afspraak geopend
  • Donderdag: Op afspraak geopend
  • Vrijdag: Van 09:30u t/m 17:00u
  • Zaterdag: Op afspraak geopend
  • Zondag: Op afspraak geopend

Volg ons op Instagram & Facebook, hier kan u meegenieten van onze avonturen en bent u als een van de eerste op de hoogte van ons nieuwe aanbod!

BK Motoren
Gildeweg 19 A
4383 NH Vlissingen

E-mail: info@bkmotoren.nl
Telefoonnummers: Robert 0611523301 / Mike 0612035670

Proefrit voorwaarden: Alle motorfietsen zijn gepoetst & technisch nagekeken, Proefrit uitsluitend na overeenkomst aankoop.
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion