Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
BK Motoren de leverancier van uw jong gebruikte motorfiets!
Merk: MV Agusta
Model: Turismo Veloce RC SCS
Datum 1st reg. Int.: 26-08-2024
Kilometerstand: 1200
Motorinhoud: 798cc
Vermogen: 110
Pk / 81
kW
Transmissie: 6-versnellingen
Marge/BTW: BTW verrekenbaar voor ondernemers (ca. €3900.- btw)
Standaard uitrusting, Opties & Extra’s:
- S.C.S. 2.0 (Smart Clutch System) Radius CX automatic clutch with hydraulic clutch actuation, wet multidisc
- MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)
- Torque control with four maps
- Traction Control with eight levels of intervention with lean angle sensor
- MV Agusta Chassis Stability Control
- Rear Wheel Liftup Mitigation
- Heated Grips
- Bluetooth
- Cruise control
- GPS sensor
- Central stand
- Adjustable windshield
- Bags 34 l (8.98 U.S. gal.) each
- MV Ride App Motorcycle cover
- Mobisat tracker
- Special edition
- Certificate of origin
- Battery charger
Service:
- Levering aan huis mogelijk door heel Nederland a €150.-
- Alle motorfietsen leveren wij met 5 dagen gratis voorlopige dekking & indien u kiest voor deze verzekering ontvangt u bij het afsluiten 10 dagen gratis verzekering, dit is een voorlopige dekking & verzekering via zelfverzekerd motorrijden.
Algemene staat van de motorfiets:
Ben je op zoek naar een in zo goed als nieuw staat verkerende gebruikte motorfiets, dan ben je bij BK Motoren op het juiste adres!
Alle motorfietsen in onze showroom zijn rijklaar en professioneel gepoetst, u kunt er direct mee de weg op!
Wij laten al onze voertuigen extern onderhouden & poetsen zodat we kunnen garanderen dat alles wordt uitgevoerd zoals u mag verwachten bij de door ons aangeboden motorfietsen.
Openeningstijden:
- Maandag: Op afspraak geopend
- Dinsdag: Op afspraak geopend
- Woensdag: Op afspraak geopend
- Donderdag: Op afspraak geopend
- Vrijdag: Van 09:30u t/m 17:00u
- Zaterdag: Op afspraak geopend
- Zondag: Op afspraak geopend
Volg ons op Instagram & Facebook, hier kan u meegenieten van onze avonturen en bent u als een van de eerste op de hoogte van ons nieuwe aanbod!
BK Motoren
Gildeweg 19 A
4383 NH Vlissingen
E-mail: info@bkmotoren.nl
Telefoonnummers: Robert 0611523301 / Mike 0612035670
Proefrit voorwaarden: Alle motorfietsen zijn gepoetst & technisch nagekeken, Proefrit uitsluitend na overeenkomst aankoop.
Opties en Accessoires: ABS
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 3- cilinder, 4 takt, 12-kleppen |
Boring x slag | 79|54,3 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12,3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|81|11.000 |
Max. koppel | 84|8.500 |
Koppeling | Nat, Multiplaat, Hydraulisch |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21,5 |
Topsnelheid | 230 |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame (MAG gelast) |
Vering voor | Sachs “UPSIDE DOWN” semi-active telescopic hydraulic fork MVCSC (MV Agusta Chassis Stability Control) |
Vering achter | Progressieve Sachs, enkele schokdemper met rebound en compressie, verstelbare veer |
Remmen voor | Dubbel zwevende schijf 320mm, Stalen remschijf |
Remmen achter | Enkele stalen schijf 220mm |
Voorband | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) |
Achterband | 190/55 - ZR 17 M/C (75 W) |
Wielbasis | 1,445 |
Lengte | 2,125 |
Breedte | 910 |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 199 |
Leverbare kleuren | RC Pearl White Ago Red Emerald Green |
Beschrijving | SCS koppeling ofwel smart clutch system zorgt ervoor dat je de motorfiets in de versnelling kan laten staan wanneer je stil staat, en weg kunt rijden zonder de koppeling aan te raken.
De MV Agusta Turismo is de eerste productie motorfiets die toegepast is met het SCS systeem, na 3 jaar uitvoerig testen en ontwikkelen is dit bereikt!
Natuurlijk is de transparante cover van de koppeling een fraai detail.
Als extra is er ook een voetrem toegepast om de motorfiets veilig weg te kunnen zetten op een niet rechte ondergrond.
De Turismo is een van de meest sportieve tour motor op de markt!
De Turismo wordt fabriek af geleverd met een ruime kofferset, middenbok, GPS sensor, handvatverwarming en Cruise control.
De Turismo Lusso heeft semi actieve elektrisch verstelbare demping.
Een groot en duidelijk scherm is toegepast op de Turismo, deze is goed te bedienen met de knop op de linker stuurhelft.
3 cilinders, 110pk en 84Nm koppel zijn heerlijke cijfers met een droog gewicht van 192kg.
90% van het koppel is al aanwezig bij een toerental van 3800rpm!
EAS ofwel de elektronische quickshifter (up en down) zit er standaard op.
MVICS is het elektronica pakket aan boord van een MV Agusta die ride by wire, 8 voudig traction control, 4 rij modussen en ABS mogelijk maakt.
Bosch 9 Plus with RLM ABS systeem zorgt ervoor dat het achterwiel niet omhoog komt tijdens het remmen om maximale vertraging te realiseren.
Bij elke MV Agusta heb je high-end vering en demping van Sachs en Marzocchi en remmerij van Brembo.
Elke MV wordt ook nog eens geleverd met hoge kwaliteit Pirelli banden.
MV Agusta staat voor perfecte styling en rij eigenschappen!
3 jaar garantie biedt MV Agusta op hun motorfietsen.
|
BK Motoren
Een groeiende onderneming die zich bezighoudt met de handel in gebruikte motoren. Ons bedrijf bestaat uit twee partners, Mike Becks & Robert Kroon. Wij handelen exclusief in jong gebruikte motorfietsen die aan onze voorwaarden moeten voldoen.
Onze kijk op het verkopen van motorfietsen is heel specifiek. Wanneer deze niet aan onze voorwaarden of verwachting voldoen zullen wij deze ook niet inkopen of aanbieden.
Alle motoren worden door ons persoonlijk geïnspecteerd alvorens wij deze inkopen. Door deze manier van werken kunnen wij de kwaliteit die u van ons mag verwachten, waarborgen.
U wordt door ons volledig ontzorgd. De motorfiets kan na aankoop direct met u mee naar huis.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen onze motorfietsen direct op uw naam zetten.
| Vlissingen, Zeeland |
| 06-11523301 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken